Toprakdnrr Ben Balıkesir de yaşıyorum. Annemlerde ankarada. Ekimin 20 sinde abimin nişanı var. Bebeğim nişanda 25 günlük oluyor. Eşim gitmeyelim bebeği hasta ederiz diyor. Bende gitmek istiyorum. Annemde bizimle gelecek yolculukta tek başıma olmayım diye. Var mı yolculuk yapan önerisi olan.
Mucizeem Toprakdnrr 20 günlükken yolculuk yaptım bi sorun olmadı şükür ama ses vs olacak mı etkilemesin nisan da müzik bebeği
aslihoros Toprakdnrr canım ben yaptım hiçbir şey olmadı merak etme benim eşimde sürekli öyle derdi ağustosda yaptık hemde terlemesin diye dikkat ettim küçük olduğu içinde hep emip uyudu çok rahattı 💕💕☺️
Seros Bebeğine be yolculuğun seyrine bagli 20 günlükken balikesirdenn istanbula gittim çok şükür bisi olmadi . Hastalık ona baglanmamali
Toprakdnrr Seros gündüz yolculuk yapıcaz. Gündüz sakin bir bebek ama umarım hasta falan olmadan atlatırız
Toprakdnrr aslihoros eşime anlatamıyorum ya bişey olmaz diyorum. Kaç gündür birbirimize giriyoruz bu konu yüzünden. Teşekkür ederim canım