OmerAsaf00 Kızlar bebeğim 3 aylık oldu ama benim adetim düzensizleşti. Adetten 10 gün sonra 3 gün kanamam oldu az ama. 10 gün sonra da tekrar adet oldum. Doktora gitmeyi düşünmüyorum da bunu yaşayan oldu mu aranızda acaba
Evran Benim de ilk kez oldu bu ay bebeğim 12. Ayına girmek üzere ama adet sinrasi iki gün kahverengi leke snradan da adetin aynısı devam
Babysharksmom Emziriyor musunuz ? Benim doktorum emzirme döneminde ara kanama olabilir demişti ama siz yine de bence baktirmalisiniz sağlık ihmale gelmez 🤷🏽♀️
OmerAsaf00 Babysharksmom evet emziriyorum. Ayrıca kanamam azaldı. Bir kaç hün sonra hemen doktora gidicem ya.