Merhaba hanimlar antepte çok iyi ilgili bir çocuk doktoru arayışı içerisindeyim kızım 2 bucuk yaşında konusurken dili disine degdigi icin konusmasinda problem olusuyor kelime ya da cumle kurarken anlamsiz oluyor ve içe basma durumu var bunun icin gideceğim yardımcı olursanız çok sevinirim şimdiden ilginiz için teşekkür ederim 🌼