Gusa2 Merhabalar bu hastalığı yaşayıp ilaç kullanmadan doğal yöntemlerle tedavi olanlar var mı ya da ilaç kullananlar hangi ilacı kullanıyorsunuz
Teemo07 Gusa2 parkinson hastalarına verilen bir ilaç vermişti doktor. Ama ben kullanmadım. Zamanla geçti. Ama arada yine oluyor. Bol Magnezyum kullanın. Muz ve soda özellikle.