Arkadaşlar selam tecrübeli anneleri buraya davet ediyorum ben 24 yaşındayım 15 aylık bir oğlum var. Berbat bir hamilelik , rezil bir doğum ve kolik bir evlat büyüttüm ama uslanmıyorum. Kaynanamlarla oturuyoruz oğlumu onunla büyüttüm ,çok yardımı oldu sağolsun,o olmasa kafayı yerdim neyse şimdi Ekim’de oğlum 2 yaşına gircek ve ben 2. Düşünüyorum çünkü oğlumun hiç arkadaşı yok sürekli evdeyiz çok sıkıldıgını anlıyorum en azından bir kardeşi daha olur birlikte büyürler diyorum. Allah nasip ederse diğer evladım da dünyaya gelene kadar oğlum 2.5 yaşında falan olur sizce aralarındaki yaş uygunmu? oğlum tek olduğu için sürekli beni istiyor oyalanamıyor ama eve bir çocuk geldi mi çok seviniyor oynuyor gülüyor beni unutuyor Köyde yaşıyoruz kocaman bir bahçe var ortam uygun temiz hava yeşillik tam çocuklara göre..yani 2.Hamilelik/doğum kolay mı beni bilgilendirin