Themhrmom benim ameliyatlı bir bebeğim olduğu için diyet yerine daha çok yiyip her şeyden besin alsın toplasın diyerek daha çok kilo aldım. Anne sütü almayı bıraktığında artık 1 ya da 2 yaşında bölgesel incelme olur, mide balonu olur, G5 falan öyle şeyler deneyeceğim. Şimdilik sadece kızımın beslenmesine odaklandım gibi bir şey