Likapa53 geçmeyen pişik alerjiyle alakalı olabiliyor. Benimki de öyle 4 aylık ve asla geçmiyor ama alerji testini henüz yaptırmak istemedim ben neyi yiyince daha çok olduğuna dikkat ediyorum. Çok fazla süt ürünü ve kıyma yediğimde pişiği artıyor mesela ve bal yiyince de çok kusuyor. Hakiki zeytinyağı sürmek çok iyi geliyor azaltıyor hatta bir günde baya anlaşılıyor etkisi tavsiye ederim. Doktorumuzun yazdığı pişik ilacı daha beter etti bu arada cidden her ilaç her bebeğe yaramıyor.