Merhaba güzel anneler. Öncelikle Azerbaycandan olduğumu belirtmek isterim. Eğer kelimelerde yanlışım olursa, şimdiden kusura bakmayın 😇
Kızımla ilgili bir endişemi sizlerle paylaşmak istiyorum. Kızım şu an 2 yaş 7 aylık. 2-3 kelime dışında hiç bir şey konuşmuyor. Komutları tam olarak yapmıyor, yani anlamıyor. “Al, ver” gibi basit komutları anlıyor mesela. Ama bir az uzakta durup “şu bardağı bana getirirmisin” ve ya “şu kapıyı kapatırmısın” söylesem, asla anlamıyor. Göz teması ve adına tepkisi çok güzel, onlarda bir sıkıntı yok. Daha küçükken kanat çırpma gibi hareketler yapardı, bir şey istediyinde ve ya heyecanlanınca yapıyordu. Şimdi yok derecesinde azaldı. Otizm ola bilirmi acaba ? Böyle bir durumla karşı-karşıya kalan anneler varsa aranızda kendi değerli fikirlerinizi paylaşmanızı rica ediyorum ❤️🙏🏻