Kızlar bebeğim 4 aylık aynayı bakmayı seviyor bakışıyoruz mutlu oluyor gülüyor . Bugün misafir geldi bebeğe çok aynaya baktırmak iyi değil dedi . Bebek aynaya bastırılmaz mı ? Biz öyle vakit geçiriyoruz durmadığında Aynaya bakınca bizde hareketler yapınca gülüyor falan . Sizce de öyle ni ?