Damladuru01 Kaşık mama kullanan var mı bebegim 4 ay 2 günlük kilo alımı çok çok az doktor denenebilir ama meme mama reddi yapabilir dedi zaten meme çok emmiyor mama da zorla yediriyorum kullanip memnun kalan var mı ?
Busrazeyn Damladuru01 hipp kaşık mamalarindan baya memnunum ben aksamlari bazen veriyorum ozellikle tahıllı ve yulafli
Talib_02028 Damladuru01 evet bende veriyorum guzel yiyo buda mamani red ediyo gunde bidefe veriyorum mamayi ve gece uyandikca mama veriyorum
Sibel22- Merhaba ben kullanıyorum oğlum mama içmedi ek gıda açısından da iştahsız yemiyor kaşık mamalardan yine bi kaç kaşık yiyor . Arı mama ve hero bayb kullanıyorum . Arı aman tahıllıyı yiyor özellikle . Memnuniyet sormuşsunuz benim için yemesi yeterli 😅
Damladuru01 Sibel22- memnuniyet derken acaba kilo alımına olumlu etki oldu mu onu merak ettim yoksaki yemesi benim için de yeterli 😃 bir şey yediğini görürüm en azından 😵
Bernaaaag Ben uyutmadan önce hero babynin iyi geceler olanından veriyorum 1 kase benim oğlum gün içinde güzel yiyor ben yemediği için değil de geceleri çok sık uyandığından biraz da olsa tok tutsun diye veriyorum ama yine de saat başı kalkıyor emmek için 😁