Kızlar ev yapımı üzüm pekmezinde yüksek ısıdan oluşan zararlı bişey oldugunu soğuk sıkım pekmez verilmesi gerektiğini okumuştum bi yerde. Bebeğim 7 aylık. Artık pekmeze başlanıyoe yarım çay kaşığı kadar diye biliyorum. Ama soğuk sıkın başlayım dedim. Eczacı 1.5 yaşında verilir dedi. Nedir durum ne yapmalıyım. Bide keçiboynuzu soğuk sıkım verilie mi