Ozlem2904 benim philips xxl airfrey im var. Nisan ayından beri kullanıyorum. Artisi da eksisi de cok. Yemeği hızlı ve yağsız yapıyorum koku da olmuyo. Pratik oluyo. Temizlemesi çok zor. Zamanla yağlar yerleşiyor ve cikmiyo. Bu beni rahatsız ediyor. O kadar para da etmez bence. 2000 lira falan olsa herkese alım diyebilirim ama şu an 9000 civari ve gerek yok