Merhaba kızlar. 7 ay önce doğum yaptım. Yoğun bir depresyon ve anksiyete yaşıyorum. Bu aralar biraz hafiflemiş durumda. Bu sabah boynumun sağ tarafında köprücük kemiğinin üzerinde nohut kadar bi şişlik farkettim ama sert değil yumusak ve oynuyor. Cok koktum hemen doktora gittik. 10 gün önce kan vermıstım değerlerm güzeldi çok şükür. Ultrasonla bakıldı önemli bişey yok hafif şişlıkle dedi doktor boyutu büyük değilmiş. Ama yinede tedirgin oldum :( 3 ay olmadı oldukca büyğk bi grip gecirmiştim. Bilmiyorum o yapar mı olsa farkederdim gibi. Boynumda hafif ağrıda var. Başına böyle bişey gelen var mı