Kızlar bebeğim 26 günlük gündüzleri ağlıyor pişik de oldu antibiyotik kullandığı için 2 gündür felaket durumdayız geceleri hiçbir sorun yok 3 saatte 1 uyanıyor emiyor ve hemen uyuyor ama gündüzleri çok az uyuyor hemen kalkıyor ve bağırarak ağlıyor kolik mi bebeğim Sizce