fresh_mom Ne yapacağımı şaşırdım artık her bezi denedim molfix prima bebem natural goon baby turco Sofia sleepy aklınıza gelen her bezi denedim aşırı çiş yapıyor oğlum artık konu bez olmadığını düşünüyorum neden olur fikri olan var mı acaba 😔
Karpuzlufistiksarma fresh_mom külot bez denedinz mi ? Ben bayadır külot bez kullanıyorum çok rahat e bebeğin kendi markası olanı şimdi aileme geldim bezimiz bitmişti e bebekte eve uzaktı o an gidemedim şok marketin bezini aldim hemen market evin altında diye 2 dir ıslak uyanır oldu yani külot bezler daha korumalı bence şimdiye kadar hiç böyle olmamıştı. Sizde deneyin külot bez
Sinemince fresh_mom kaç aylık bilmiyorum gece beslenmesi yapıyor mu? Çok fazla Su içiyor mu? Benim bebeğimde çok çiş yapar 11 aylık. Bir süredir gece uykusundan önce su vermiyorum versemde 2 3 yudum kadar bu gece çiş olayını baya azalttı
fresh_mom Tatlican gece ıslaklığını fark edince değiştiriyorum üşür hasta olur diye ama inanılmaz ağlıyor
Gzdturk 1 numara büyükte alabilirsiniz gece bağlamak için. Birde migros minies bezini denediniz mi 2 cocugumda da kullandım şuana kadar asla sızdırma yapmadı uzun saatler kalsa bile
Poncikkkk fresh_mom bende aynı sorunu yaşıyordum saat 4-6 arası uyandığında altını değiştiriyorum artık sızdırmıuor değiştirirken ayağımda sallıyorum önce biraz mayıştırıyorm öyle altını değiştiriyorum ayrıca ışığı ykmıyorum gece lambası kullanıyorum