Merhaba anneler, bebeğim 4 aylık. Birkaç gündür mızırdanmaya başlarken kendini ıkınır gibi ses çıkararak sıkıp kıpkırmızı yapıyor sonra bırakıyor, sonra tekrar. Sonra ağlamaya başlıyor. Bunu genelde hep kucaktayken yapıyor sinirleniyor böyle büyük insan gibi bütün vücudunu kasıp öfkeyle kendini sıkıyor. Kolik bir bebekti zaten ama kolik ağlamaları pek kalmadı diyebilirim. Kaka ve gaz değil ona da eminim. Böyle bir durumda olan var mı? Kendi kendine unutur mu? Sizce