Merve96 Kızlar dün doktora gittik bebetigimin gözünden kayma cıktı ameliyat olucak bu durumla karsılasan bi bilgisi olan varmı 🥺
amansallagitsin Merve96 hemen teslim etme baska bi doktora daha git goz kaymasini bantla halediliyor gecmezse en son care ameliyattir. Benm kardesiminde gozlerini kaydirir 15 aylk bantla tedavi oluyor gecmeseydi amliyt olckti
Minigim38 Merve96 2,5 aylik bebeğim içe doğru kayması var bu aylarda normalmiş reflekslerini kontrol edemiyormus bana böyle demişti saglikocaginin ebesi 🤷♀️🤷♀️
prensesko Benim kızımda da vardı doktor biraz büyüsün anestezi alacak çünkü dedi bizde bekledik şuan 3 yapında tekrar gideceğiz kontrole. Okula başlamadan yaptıracağım ameliyatı ama biraz büyüsün istiyorum
Merve96 prensesko banada gözlükle bantla düzelicek bişey degil ameliyat olması lazım dedim suan 3 aylık anestezi alamaz dedi 6 aylıkken olması lazım dedi
Merve96 Merve96 ara sıra kaydırıyo göz kası tembelmiş öyle dediler sabit bakınca ara ara kaydırıyo sizinkide öylemi
Merve96 Minigim38 bizimkindede içe kayması var 3 aylık ameliyat diyo ama inşallah düzelirr başka doktorada göstericem🥺