010422 Kızlar bugün kadın doğuma gittim kan aldılar betaya baktılar sonuçlar şimdi çıktı yarın göstercem beta referans aralığı 0-5 iken benimki 2.30 çıkmış gebelik var mı bilen var mı
salakmisincemilee 010422 neredeyse diger dongunun gunu gelmis olsaydi cikardi zaten bence gebelik yok