Bizde 2 aylıkken başladı 4 aylığız hala devam ediyor. İlk emzikle başladı sanırım. Sonra bi ara mama takviyesiyle biberon verince iyice arttı. Son 15 gündür emzik, biberon yok ama pek ilerleme sağlayamadık. Gerçekten çok yoruldum artık. Hoplatarak emzirmekten belim ağrıdı. Pozitif şeyler duymaya çok ihtiyacım var. Sizin ne zaman bitti?😔