Bende kızıma kullanıyorum hem eczacı tavsiye etmişti hem de doktorumuz söyleyince denemek istedik bu sene eylül ayından beri kullanıyoruz çok öyle hasta olmadı maşallah diyeyim okula da gidiyor kreşe, doktorumuz bize her gun 10 damla ver dedi hasta olacağını anladığında 15/20 damlaya çıkarabilirsin demişti(4yaş kızım)