Gzmdnzalp Merhaba annelerim. Külot bez kullananlar bana yardımcı olabilir mi ? Oğlum 8 buçuk aylık emeklemeye başladı ve artık bez değiştirmesi çok zorlaştı. Külot bez kullansam kullanışlı olur mu? Kullananlar hangi ayda geçti acaba ?
Feyzosumunannesi Gzmdnzalp ben 6 aylıkken kullandım yanlış paket almış kayinbabam o sayede kullandım ama komple üzerini çıkarmamız gerekiyor külot bez de o kötü yanı var
Sebusebu Gzmdnzalp benimki o aylarda bezini sökmeye basladıgı için cıkarmasın diye külot beze geçtim ben 😂 sızdırma yapmıyor ama hala cok zor altını değiştirmek. Kıpır kıpır. Pek farkı yok kullanım olarak yani s
Gzmdnzalp Teşekkür ederim annelerim denemekte fayda var diye düşünüyorum kimi memnun kalmış kimi kalmamış çünkü 😊
MiraySu55 Gzmdnzalp valla ben çok memnunum kıpır kıpır geçiriyorum dogru bagladım mı yan mı oldu sıkı mı bol mu derdi yok kıprasmasından baglamak eziyet direk geçiriyorum kafa rahat 😂
Gzmdnzalp MiraySu55 banada cirtlidan daha mantıklı geliyor çünkü cirtlida kaçıyor bütün evi geziyoruz bağlayacağız diye 😄