Masall_moms01 bizim de yeni doğduğunda yapılmıştı işitme testimiz ve sonucumuz da iyi çıktı çok şükür ☺️ Fakat bende haşimato olduğu için 6. ayda tekrar test yaptırmamız gerekiyor hatta elime direkt hastane sevki verdiler şu an 4,5 aylığız vakti gelince yaptıracağım inşallah. Tiroit problemi olan annelerin bebeklerinde işitme problemi olabiliyormuş belki sizin içinde buna benzer bir durum söz konusudur. İki küçük çocukla zordur ama bi fırsat yaratıp testinizi yaptırsanız bir şey kaybetmezsiniz içiniz rahat eder en azından 🌸