Bende dün 4.ay aşısı (+2 tane de özel) yaptırdım. Gitmeden ağrı kesici-ateş düşürücü verdim. Aşıdan sonra huysuzluk yada mızmızlanma olmadı ama gece saat 3 gibi ateşi çıkmaya başladı. En son 4’te 38.1’ i gördük. Doktorum ateşi 38 ve üstü olursa fitil yap demişti çok şükür yaptıktan yarım saat sonra ateşi düştü.