Nesli06 Ay başıma neler geldi. Perde astım. Sandalyeye çıkmıştım. Tam inerken ayak bas parmağımın yanındaki parmagı üstüne sert bi şekilde basarak indim. Şuan şiş ve arka tarafı mosmor. Akşam gideceğim doktora. Sızlıyor üzerine bastıkçada açıyor 😞