Kızlar bebeğimin 1 yaş gününe üç gün kaldı. Ama geceleri çok sık kalkıyor ve aç olduğunu biliyorum. Diş dönemi diye emmekte istemiyor memeyi ısırıyor emmiyor. Gündüz çok iyi yediriyorum. Gece de uyutmadan irmikli muzlu muhallebi yapıp veriyorum ama yine de sabaha karşı dört beşte başlıyor ağlamaya çok kötü ağlıyor elini ağzına atıp ağlıyor acıktığını biliyorum. Saat yedi sekize kadar oyalayıp sonra kahvaltı veriyorum.