Omurbebek yaa bir taraftan ne tatlıdır oda benim bebeğimde öyle ☺️ ama bazen bebeğim yeni bir ortama girdiğinde keşif duygusundan dolayı ortalığı çok karıştırmak istiyor ve yerinde durmuyor asıl aklıma takılan bu 😅 bende yinede iyi düşünmeye çalışıyorum 😅 umarım güzel geçer çekimlerimiz