whitechocolatemochaa bayağıdır yapmamıştım çok canım çekti aldım bugün ama en lezzetli nasıl olur? instagramda şekerli suya koyun falan yazmışlar ama bilemedim. bir de fırın tepsisine yağlı kağıt koyuyor musunuz?
Dmt-01 whitechocolatemochaa evet biz hep kesip şekerli suda bekletiriz yarım saat kadar sonra direk fırın tepsisine koyup pişiriyoruz
Merve_ada71 whitechocolatemochaa şekerli su değilde kestaneyi cizdikden sonra kaynar suda bekletip fırına atiykrum kabuğu net bı sekikde temizleniyor
Sibel22- Çizdikten sonra kaynamış sıcak suyda yarım saat bekletiyorum . Fırın tepsisinde yağlı kağıt kullanıyorum 🌸 2 gün önce yaptım çok lezzetliydi 20 dakika da pişiyor fırında .