zeyzey14 pedagoglar 2 yaş sendromunda eğer çocuklarınız vurma eğilimi, kendini yerlere atma eğilimi, ısırma eğilimi vb şiddet eğilimi gösterirse bunu aileden gördüğü için yaptığını söylüyor. Yani örneğin çocuklarınızı ısırarak sevmeyin çünkü ısırmanın sevgi gösterisi olduğunu öğrenecek diyor. Örneğin kızdığınızda döverim ya da sana şunu yaparım gibi tehditkar konuşmayın ki çocuklarınız bunu huy edinmesin diyorlar. Eğer çok can sıkıcı bir hal aldıysa pedagoga gösterin ya da oyun evlerine falan götürün biraz sosyalleşsin. Gerçekten çocukların başka birine vurması çok can sıkıcı karşıdaki insan istenmeyen bir tepki verebilir evet çocuk sonuçta diyeceksiniz ama karşı taraf sizin çocuğunuzun bu huyuna saygı duymayabilir.