Hyrnsa Burdan hepsini atamam nasıl atabilirimbiliyor musunuz 🤔 isteyene wp dan da atabilirim ayrintili
Hyrnsa gulay-34 krem rengi eşofman takımı değil biraz daha şık durun bı takımdır resimde basit durmuş sanırım
Hyrnsa defnes32 aldıkları böyle mi acaba arkadaşın merak ediyorum gerçekten ucuza birşey yok burda 200 dediklerimi ben 400-500 e aldim
Hyrnsa minikoglummmmm Napabilirim ? Ben burda 200 dediklerim tunikler normalde pahalı olan kalitelidir burda eğer almayacaksaniz boş muhabbetlere girip sabote etmeyin lütfen