Merhabalar, şimdiye kadar Tülay Akça’ya gidiyordum ve çok memnundum. Ama tamamlayıcı sigortamız ile anlaşmayı bitirmiş hastane. Mecbur Medicana’ya gideceğim. Öneriniz varsa dinlemek isterim. Çok mesaj atmam ama mesajla da ulaşabileceğim bir doktor olması önemli 🙏🏽