Yavuzselim38 bizde 2.5 ayligiz 15 gün önce yaptirdim.hicbir sorun yok iyileşti bile ne kadar erken o kadar iyi.ne kucağına alma da ne altını değiştirmende değişen hicbisey yok.bardak bile kapattırmadi bize doktor 6 dk da oldu bitti.sadece altını kısa sürede acmamamizi ve altını değiştirdiğinde krem sür ve gazlı bezle kapat 1 hafta dedi o kadar.ilk günü ve geceyi dışarıda pusette gezerek uyuyarak geçirmeye çalıştık mümkün olduğunca o yüzden daha rahat atlattı uyandığında tabiki ilk gece bir huzursuzluk vardı ama inan tahmin ettiğimiz gibi canları acımıyor ıdrarını yaparken bile aglamadi