Herkese merhaba, bebeğim şu an 5 aylık. Destekli uyuyor, ⅔ dk sallıyorum. Gece 9/10 arası uyuyor ve ⅔ kere emmeye uyanıyor. Fakat öğle uykuları hepp 45 sürüyor. Alarm kurulmuş gibi 45ci dakikada uyanıyor. Tekrar uyutmaya çalışıyorum ama çoğu zaman olmuyor. Bunun sebebi ne olabilir? Neden 45 dk ?