Anneko valla inşallah zor olmaz çok güzel geçer 🌸 çocuğunuza bağlı biraz da ya. Benim ki pandemi dönemi doğduğu için çok fazla insana alışık değildi acayip yabancılıyordu. Direk değişik bir ortama girince kıyamet koptu. Koala gibi yapıştı babasına ayıramadık 😀 kıyafet giydirmek istedim ondan da korktu. Çocuğunuz farklı yerlere, insanlara alışkınsa güzel geçer bence.