Aselim01 günde 5 dk diyenler bana çok komik geliyor ya daha ömrümde görmedim 5 dakka tutan😂 Beş on dakika tutarım ya ne olucak diyor herkes sonra bir bakıyorum çocuk tüm gün örümceğin tepesinde asla indirmiyorlar😄 Oğlum 15 aylık hiç kullanmadım, hiçte eksikliğini hissetmedim yararındansa zararlarının çok olması benim vazgeçmem için yeterliydi