Merhaba biz ailecek bu salgına yakalandık bogaz ağrısı burun akıntısı Ve hemen hemen herkes bu salgına yakalanmiş. Bebeğim de yakalandı 2 ay 5 günlük. Ateş yok ama kuru öksürük var saatte bi iki defa çok kötü öksürüyor eşim de herkes yakalanmiş salgın var çocuğu ikide bi doktora götürme diyor ben ikide bir çocuğu doktora götürmüyorum ki hasta ki götürüyorum en son bi buçuk aylıkken gittik kalça çıkık testi için sizce götürsem ki burnu da hrp tıkanıyor zor açıyorum. Kafam çok karışık çevrem çocuğu hep hastaneye götürüyorsun diyor. Ne kadar. Kötü bi cümle hangi anne çocuğunun hasta opmsini ister yada durduk yere bişi yokken götürür ki doktora 😔 korkuyorum daha çok küçük. Öksürüğün zarari varmidir yokumdue bebeğe onu bile bilmiyorum. Şuan bende de o öksürük var tutunca mahvediyor beni küçücük bebeğimi düşünemiyorum bile