trakyalikizce ya bizde aynıyız 2 ay 6 günlüğüz ıkı haftaya kadar iyi kötü gündüz uykumuz vardı sımdı ne oldu anlamadım memede uyuyor yatırıyorum bagırıs cıgırıs uyanıyor.Beyaz gürültüyle bazen uyutuyorum sonra saat kurulmuş gibi 30 dakikada uyanıyor.Cok yoruldum.Gece uykunuz nasıl?Gece uykusuna kacta yatırıyorsunuz.Bizim gece uykusu da problemli bir uyanıyor tekrar uyutmak için en az 1,5 saat geciyor dün gece 2 bucuk saatte döndü tekrar uykuya.