cicikom onlar tıkanan sütler olabilir mi ? Benim de öyle olmuştu çünkü iltihaplı oluyor mu bilmiyorum ama iltihap olduğundan eminseniz bir şey diyemem de değilse eğer tek çaresi emzirmek. Ben ağlaya ağlaya emzirmiştim dokunamıyordum, uyuyamıyorum ağrıdan sürekli ağlıyordum baktım olmuyor ağlasam da sızlasam da emzirdim ağrım azaldı yavaş yavaşta mastit gitti.