Adaa10582 Ya kızlar sütüm kesildi diye alkol aldım, sabah memelerim şiş uyandım. Şimdi sağıyorum baya geldi. Ben bu sütü çöpe mi atacağım, ne yapiyim
Bebegimm1 Adaa10582 sağıp döktükten snraki sütü vermek gerekiyor diye biliyorm sonuçta yediğimz içtiğimz süte geçiyor
Ececan2006 Adaa10582 benim doktorum haftada 2 bira yada 2 kadeh sarap icebilirsin emzirirken dedi eger bu sinirlardaysa aldiginiz alkol bir sikinti olmaz bence
Ececan2006 Adaa10582 hayir oyle birsey demedi , zaten dusunsenize yabancilar vs hamileyken bile iciyor karar sizin ama tabi
benkosarim Adaa10582 mayalı içecekler süt yapıyor şimdiki sağdığınizi dökün sonrakini verebilirsiniz e bebekte mayalı icicek ve alkolsüz bira var onlar güzel süt yapıyor düzenli içerseniz dokmenize gerek kalmaz
minikoglummmmm Adaa10582 ayy güldüm ya alkol le süt gelmesine neler yedim içtim olmadı şimdi bunu düşünmedim değil 😆😆ama sağın onu vermeyin
Adaa10582 minikoglummmmm ya benim problemlerim var çok stres yapiyorum, alkol baya rahatlattı bence ondan oldu😄 eğer stres faktörünüz yoksa beslenmeyle ilgiliyse içmeyin
Senazeynep3425 Adaa10582 bence dök onu. Ama arada bir iç ki sütun artsın 😊 benim süt problemim çok fazla. Artışın diye doktorum ilaç verdi, ebebek alkolsüz bira içiyorum devamlı ama bazen bunlara rağmen hiç gelmiyor. O zaman hemen bı iki kadeh şarap veya bira ixiyorum gelmeye başlıyor 😊
Mihrimahim16 Dök o sütü verme… Alkol rahatlatınca sütün olmuştur sinir stres olumsuz düşünceler den arınınca süt fışkırır…