Merhaba, 46 günlük bir oğlum var. Geçen haftalarda uyutmadan önce hicbir seyi yokken uyandıktan sonra sol göz kapağının üstünde sararmıs bir şişlik vardı aksam vakitleriydi bir saate falan geçti. Bugün de yine aynısı oldu, uyumadan önce bir sey yoktu uyandıktan sonra yine aynı gözünde sararmıs bir sislik vardı yine gecti 1 saat sonra. Neden oluyor olabilir? Yaşayanınız var mı? Bu arada yüzüstü uyudugu zaman oluyor genelde.