Aak040422 Merhaba güzel anneler kızım 9 aylık çalışmıyorum bakımı bana ait sadece işimiz vs olduğunda anane babane bakıyor bırakıyoruz ama kızım bana hiç ilgi göstermiyor herkese karşı çok ilgili görünce heyecanlanıyor gidiyor ama bana karşı hiç bı ilgisi isteği yok düşkün değil hiç sureklide oyun oynamaya çalışırım ilgilenirim bu durum beni çok üzüyor acaba bı eksigim mi var
Moana Aak040422 her gün gördüğün birine sen heyecanlanır mısın? Sen ceptesin onun için o şuan başkalarının ilgi odağı olmak için çabalıyor. Çok normal
Likapa53 Aak040422 sen harika bi annesin hiç üzülme o değişik yüzler görmek istediği için o şekilde üzülme güzel anne 🌸
beyzagl444 Aak040422 benimki 3 aylık gözüyle babasını takip ediyor benim yüzüme bakmıyor mesela bende anlam veremedim 🥺
Poncikkkk Aak040422 benmde oğlum öyle başkalarına daha düşkün bana pek ağlamaz bende oynatıyorım hep ilgileniyorum kendisiyle ama başkası geldimi ona çok gülüyor beni yorar ama başka yerde bıraktım mı beni aramaz durur orda sakince neden bilmiyorum
Aak040422 Moana yakınlarımin da var çocukları annelerinin yakalarindan düşmüyor iki saatten fazla annesiz durmuyo benimkini bıraksam beni hiç aramaz 😀
Derinikolu Aak040422 benim kızımda öyle 1 yaşında. Asla beni aramaz sallamaz umrunda değilim ve bende hep düşünüyorum başkalarınn çocuğu anneye yapışık benimkinin umrunda değil üzülüyorumda depresyona girip çıkıyorum inanın sinirden gözüm seyiriyor sürekli stres kaynaklı
DerinTuana Gecenlerde bu yüzden depresyona giriyordum🙈Cocuklar cepte gorduklerıne yanasmıyorlar,bir de unutmayın siz otoritesiniz digerleri degil.O yüzden baskaları cazip gelıyor,su an umrumda degil.Cunku biliyorum kı o benım cocugum.
Aak040422 DerinTuana haklısınız aslında sürekli birşeylere zorlayan biz diğerleri sadece keyfi geliyor olabilir ama yine de bende depresyonun eşiğine geliyorum ara ara bir de annelerine yapışan çocukları gördükçe kıskanıyorum biraz hahahah😂
DerinTuana Aak040422 yalnız kaldıgınızda yine size yapısır merak etmeyin.Az once annem geldı kızımı yanıma almaya calıstıkca anane diye aglıyor jadjdjdj🥲
Aak040422 Likapa53 çok teşekkür ederim canım valla çok kafaya takmaya başladım ilk cocugum tecrubesizim belki bu yüzden umarım büyüdükçe düzelir 🤦💕
Aak040422 beyzagl444 büyüdükçe 2 3 yaşlarına gelince düzeliyor anneye düşkünlük başlıyor diyorlar ama takmamaya çalışıcaz bacım 😀
Minel-inannesi beyzagl444 benim kizda 3ay9gunluk bi kac gundur baba takibi basladi benim kucagimdayken ona dogru gitmek icin kayiyo olduğu tarafa dogru,bide bendeyken bana yapisik durur babada disa dönük duruyo etraf seyretmek kolay oluyo simdilerde diye babasinin kucaginda durmak istiyo bende oh git git babana az benim kollarim dinleniyo diye sevindirik oluyorum🤗
Aak040422 Poncikkkk benimkide ya bazen bırakırız işimiz olur babasıyla geliriz hemen babasına güler gozunun içine bakar çok bozuluyorum bu olaya insanların içinde 😂
Aak040422 Derinikolu aynıyım ya hoşuma gidiyor aslında bı yandan hala dede babane anane ama biyerden sonra sinirim bozuluyo hiç goturesim gelmiyo çocuğu caktirmamaya çalışıyorum bide azda beni görsun istiyorum hiç böyle hayal etmemiştim 😂
Ankakusu35 Aak040422 benim küçük kızımda sosyal bit bebekdi yabancılamazdı herkesin kucağında dururdu bende çok kafama takardım 1 yaşına doğru yabancılama anneye kucak açma başladı endişelenmeyin
beyzagl444 Minel-inannesi evet benim oglunda oyle🤣ne var bu babada deyip duruyorum. ağzini ona ayırıyor.