benkosarim Aysegulucar nasıl yani bebek sarılık olunca mi yok daha çok emzirdim sagdım verdim anne sütü kadar faydalı bir içerik yok ki
Aysegulucar Bebeğim sarılık bende sürekli emzirdim ama dün doktora gittiğimde anne sütünden sarılığı olabilir diye söyledi 1 gün anne sütü vermeyeceğim tekrar sarılık testi yapılacak ve öyle anlayacağız anne sütünden mi olduğunu onu sormak istedim.
BegumEda Bizde de anne sütü sarılığı vardı. İnternette okuduğumda bıraktırıldığını görüp doktora sordum. Kesinlikle hayır dedi. Hiç bırakmadık 2 ayı doldurduğunda geçti kendiliğinden. Yani bırakıp mama vermemizi önerenler olmuştu etraftan ama dinlemedik.