birmelekannesi2 Merhaba arkadaşlar acaba cildiniz için kullandığınız serumlar ,nemlendiriciler, güneş kremleri vs kullanıp da memnun kaldığınız ürünleri paylaşır mısınız ? Cildimde güneş lekeleri var özellikle bunlar iicn kullandığınız ürünler var mi
Aliasaf44 birmelekannesi2 bioderma sebum yüz yıkama jeli tonik niyetine gül suyu nemlendirici bioderma ve arada the purest serumları kullanıyorum
Asyaveannesi04 birmelekannesi2 ben düzenli cilt bakımı ve dermapen yaptırıyorum güneş lekeleri ve sivilce izlerim baya azaldı
Civciv222 birmelekannesi2 o lekelerden bendede var madeleb krem öneriyorlar ama denemedim doğumdan sonra artı sanki lekeler
birmelekannesi2 Aliasaf44 sizde emziriyor musunuz acaba ,çünkü her ürünü emzirenler kullanamiyormus mesela bu ürünlerin sakıncası varmi
birmelekannesi2 Civciv222 kesinlikle bende de artmış durumda lekeler o yüzden artık araştırma yapmak istedim emzirdigim için herseyi kullanamıyorum
Alparslanmoms_ Benim de hamilelikte biraz yanaklarım da ve bıyık bölgem de lekeler oluştu ne iyi gelir acaba?
Cocolingo birmelekannesi2 güneş kremi olarak skinceutials intral kullanıyorum, temizleyici olarak cerave, birde kiehl’s retinol serum kullanıyorum, tüm cilt bakımım bundan ibaret.
Cocolingo birmelekannesi2 evet zararlı önerilmiyor ben hiç emzirmedim kısa süredede sütüm kesilince retinole başladım diğer ikisini emzirirkende gebeykende kullandım 🌺