Merhaba, Türkiye de oyuncu ajansları hep para istiyor mu kayıt için? Normal mi yani yoksa para isteyenler dolandırıcı mı? Bebekleriniz veya tanıdıklarınızın bebekleri hiç reklamlara veya dizilere katıldı mı? Öncesinde para veriliyor mu? Yurtdışında genelde sistem böyle değil para alan bir ajans hiç duymadım ondan soruyorum.
Tecrübesi veya bilgisi olanlar yazarsa sevinirim🙏