Damlamira Merhaba anneler 😊benim 8 aylık bir kızım var yemek yemiyor istahı yok ne yapmalıyım bana tavsiye verirmisiniz
Nrysnmz Damlamira bende tam bu başlığı arıyordum benim kızım da 8 aylık diş döneminde 2 haftadır bitek mamasını içiyor yaptığım her yemek çöpe gidiyor burda bekliyim de belki çözümü olan vardır akıl akıldan üstündür
expectopatronum Damlamira karadut özü tavsiye ediyorlar iştah açıyormuş sabahları 1 çay kaşığı kadar verildiğinde. Ben de deniyim dedim ama benimki onu bile yemedi 😅😅
Melissamom Damlamira B12 ve demir eksikliği de iştahsızlık yapar belki değerleri düşmüştür. Yemek olarak sarımsaklı yogurtlama tarzı hafif şeyler belki iştahını açar gibi geliyor bı fikir olsun size.
Nrysnmz Birde ruşeym iştahı açıyormuş demin okudum onu deneyeceğim bende. Günde bir çay kaşığı mamasına koyacağım
MelissAlya Benim doktorum dynavit şurup önerdi iştah için ama onu bile iciremiyorum. 1 yaşına girdik hala iştahsız