Obsesifk Prima aktif Bebek 5 kullanıyorduk çok fazla çiş yaptığı için önden taşırmaya basladi bizde 6 numaraya geçtik. O da gece biraz dolu bezle yatmadigi sürece taşma yapmiyor ama 6 numaraya geçtiğimizden beri ozellikle ön kısmı komple kırmızı. Fito kullaniyoruz hemen geçiriyor ama tekrar oluyor 😬 fotoğrafını atsam içiniz acır 😔
Mucizem_0809 Obsesifk küçük bez yaptı benim oğlumu ama büyük bezde hiç sorun yaşamamıştım biz sleepy kullanıyoruz
AsilDorukAnnesi Obsesifk Sleepy kullanıyoruz bizde hiç olmadı ama çok duydum 😞 başka bez deneyin isterseniz
Deletedmom_15 Obsesifk evet molfiks de olmuştu 2 numarası çok iyi gelmişti, beğendik diye internet üzerinden bir sürü 3 numara aldık ama mahvetti kızımı aynı markanın bir beden büyüğü
Dunyamsensn2008 Obsesifk Bizimde Bu hafta basımıza geldi molfix 5 kullanmaya başladık birden baktım önü inanılmaz kötü olmuş dr.foto artık antibiyotikli krem kullandık geçti ama sanki tekrar olcak gibi
Obsesifk Mucizem_0809 ya internetten almıştım gitti gidiyordan 16 tane falan vardı içinde denemek için belkide sahteydi şimdi migrostan aldım geçer inşallah😔
Obsesifk AsilDorukAnnesi bezi denemek için gitti gidiyordan almıştım içinde çok yoktu denemek için almıştım belki sahteydi 😔
Obsesifk Deletedmom_15 bende internetten aldım Gittigidiyor'dan sahte bezleri duymuştum daha önce GittiGidiyor olunca öyle bir ihtimal gelmemişti aklıma belkide sizinde öyleydi