Merhaba anneler. 4.000₺ birikmiş param var tabi üstüne ekleyeceğim daha. Bu para değerlensin heba olmasın istiyorum. Dolara çevirmek mi? Euroya çevirmek mi? Altına çevirmek mi? Çevirip bankaya yatıracağım üstüne tekrar katacağım altınsa altın, dolarsa dolar, euroysa euro. Bir de bu yaptığım mantıklı mı sizce? Hiç bilmiyorum ilk defa yapacağım böyle.😌