Hmyra36- ne kadarlık bebeğiniz Allah bağışlasın ilk dönem benimde öyleydi zamanla geçiyor merak etme. Evet sağım en büyük çözüm makineyle. Bende rahatlıyordum ve yine diğer annelerin de söylediği gbi yatar pozisyon da daha az tazyik oluyor. Ateş de yapıyordur smdi sende Allah yardımcın olsun. Geçecek bacım merak etme :)