elifinannesi12 Merhaba. Bebeğim 3 ay 13 günlük ve birkaç gündür gündüz uykusu olmasına rağmen ağlayarak uykuya geçiyor, derin uyku yapmıyor ve uykusunda ağlıyor. Asla kucak dışında bir yerde uyumuyor. Neden olabilir bu aynısını yaşayan var mı :(
Elfdmn elifinannesi12 bende aynı durumdydm sanırım ataklar dan kaynaklı oluyor. Hep kucak istiyo ve kucağımdan bıraktığım gibi ağlıyor