Itsmymom Merhabalar 2 aylık bebeğimin bugün 2. Ay sonu aşısı yapıldı ve yapıldığından beri bebeğim çok huzursuz gündüzleri sürekli uyurdu şimdi hiç uyumuyor sallıyorum 10 dk sonra uyanıyor ateşi yok ama yine de calpol verdim. Neden ağlıyor anlamıyorum
Minigim38 Itsmymom normal canım ateşi olursa üstünü falan çıkar baktın düşmüyor 4 saatte 1 calpol ver ilk 1 2 gün oluyor öyle verem aşısı biraz ağır geliyor
Ereninannesi_1311 Itsmymom ağrısı veya ateşi olmazsa bile ilk vurulduğu gibi 3 veya 4 saate bir calpol verin bizde bugün vurunduk.. hzuursuz olmaz bide ateş Cikmasina engel olur
cankuzularim Ay aşı postu gördükçe deliriyorummmmmm oğlum 52 günlük oldu hala 1 aylık aşısı olmadı delirecem sağlık ocağında aşı yok rczanede aşı yok kafayı yiyecem Ağrısı olduğu için agliyordur annesi normal
Itsmymom cankuzularim banada son aşı denk geldi şükür. Ne saçma aşının olmaması ya bunu sadece bebekler vuruluyor nasıl olmaz
cankuzularim Itsmymom aramadigim ecza deposu kalmadı sağlık ocakları ile görüştüm sağlık müdürlugi ile görüştüm yok yok yok lanet olsun böyle ülkeye lanet olsun böyle sisteme Allah hepsinin belasını versin başka bişey demiyorum 1 aşıyı bile yapamayan bir ülkede yaşıyoruz sonra topragomiz toprağımız alin size toprak hadi çözüm bulsunlar