sevimlipandacik insan kızıyor ister istemez, benim kızım da 30 aylık, 6 ay oldu bezi bıraktığı, hala bazı zamanlar birkaç sefer olduğu yere yapıyor, oyunu bırakmak istemiyor, yada üşeniyor artık bilemiyorum, ilk seferde normal karşılasam da tekrarı olunca kızıyorum malesef, sonra öpüp konuşuyorum. Siz de sıkmayın canınızı, öğrenmiş bir kere, çok güzel de ilerleme kaydetmişsiniz, baştan başlamış olmazsınız. Korkularını yendikten sonra kızınız bir gün anne bez istemiyorum artık diyecek ve tuvalete götüreceksiniz, kaldığınız yerden devam edeceksiniz, ben böyle hissediyorum🌸